Wednesday 11 July 2012

salam ukhuwah..11.7.2012.hr ini adelah hari test jpj(moto).masa aku wat ujian tersebut aku begitu yakin bahawa aku boleh lulus test itu nanti...setelah berakhirnye semua test..aku menunggu keputusannye...Setelah aku mendapat keputusn cuma bahagian 2 aku gagl..mmg pada masa tue akubegitu frust giler ade first part tue aku dh gagal..aku gagal dekat atas titi,aku terkandas..selepas nie aku dh nekad aku akan buat betul2 supaya x gagal lagi..agak2 dlm pukul 12 aku pun menaiki van utk balik ke rumah..sebelum menuggu ayah,aku bertanya pd makcik tue tentang hr dan harga akan aku kembali buat test lagi...sbb benda tue kena booking awal.klu x nanti ramai.jadi,pada 17.7 aku kembali pulak utk buat test jpj semoga akan datang aku lulus bahagian ke-2..

No comments:

Post a Comment